Markedet er oversvømmet med a eventfirmaer, og alle hævder at de er bedste.
Det kan være en overvældende opgave at finde den rigtige
Men alt du skal gøre er at følge nedenstående 5 tips for at finde det rigtige eventbureau for dig:

 

1.Erfaring

Start med at finde ud af hvem der er de mest erfarne eventfirmaer. Erfaring betyder ikke nødvendigvis, hvor mange år et firma har brugt til at lave events, selv om det er et plus. Men dit fokus skal være på antallet af events, som eventbureauet har organiseret.

 

2.Specialicering

Eventplanlægningsarbejdet kræver en særlig form for lidenskab. Hver eventplanlægger har en passion for en bestemt type event (Det kan være et bryllup, gallamiddage osv.).
Selvom de fleste eventbureauer tilbyder forskellige events, er der altid noget, de har specialiserer sig i. Prøv at vælge et firma, der specialiserer sig i den slags event, du ønsker.

 

3.Håndtering af mennesker

Det siger sig selv, at en god eventplanlægger skal have ekstraordinære kommunikationsevner, da hele jobbet drejer sig om at håndtere mennesker. Prøv at lægger mærke til, hvordan de snakker med dig og hvordan de håndterer mennesker, der arbejder for dem.

 

4.Fleksibilitet

En begivenhed består af en masse planlagte detaljer og tidsplaner. Men det er næsten uundgåeligt at alt holder. Det er ikke noget du skal panikke over. Du skal bare være sikker på at du har en eventplanlægger, der har evnen til at holde hovedet. Tidligere kunder kan være en god ressource i denne henseende. Spørg dem, hvor godt planlæggeren var i stand til at håndtere uforudsete omstændigheder til deres event.

 

5.Holdindsats

Du kan ikke bare ansætte det bedste eventbureau og læne dig tilbage, mens de gør alt arbejdet, og forventer, at dit event bliver mindeværdigt!
Eventplanlægning er en holdindsats. Hvis du at ansætte en dygtig eventplanlægger, så burde vedkommende kunne få dig til at slappe af, fordi du kan mærke at de har et stærkt hold og at de  sammen med dig har ressourcerne til at lave en fantastisk begivenhed.